Δύο σπουδαίες έρευνες για το μέλλον της αγοράς

ΣΑΒΒΑΤΟ 2/11/19 - ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (αίθουσα 4)

Αθανάσιος Κρυστάλλης, MSc, PhD, Καθηγητής Marketing, Senior Marketing Consultant, Hellenic Research House

Περίληψη:

1. Μελέτη κλάδου αλουμινίου (μεγέθη και μέλλον)

Η Κλαδική Μελέτη αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης και αποσκοπεί στο

  • να δώσει συνοπτικές πληροφορίες για τα μεγέθη και το μέλλον του κλάδου
  • να εξετάσει κριτικά την υπάρχουσα αγορά σε σχέση με την προγενέστερη μελέτη του 2017, υπό το πρίσμα των εξελίξεων

2. Έρευνα αρχιτεκτόνων (κριτήρια και προσδοκίες)

  • Η έρευνα επικεντρώνεται σε αρχιτέκτονες με ρόλο decision maker
  • Έχει ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για τον κλάδο αλουμινίου, διότι μελετά τη σχέση με τους αρχιτέκτονες και επικεντρώνεται στα κριτήρια συνεργασίας
  • Προβαίνει σε διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των αρχιτεκτόνων για τις εταιρείες παραγωγής συστημάτων και τους κατασκευαστές αλουμινίου
  • Καταγράφει τις προσδοκίες τους για το μέλλον της αγοράς
  • Η έρευνα έχει στρατηγική σημασία και για τον κλάδο των αρχιτεκτόνων, καθώς αναλύει τον ρόλο τους ως decision makers σε σχέση με άλλους stakeholders στη διαδικασία λήψης και υλοποίησης έργων

logo-footer

Στοιχεία Επικοινωνίας

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 4512000
  210 4512011
  Σοφοκλέους 1 & Προποντίδος, Ακτή Μιαούλη, 185 38 Πειραιάς

Newsletter