Στρατηγικό Check – List για την Απογείωση της Επιχείρησης

ΣΑΒΒΑΤΟ 2/11/19 - ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (αίθουσα 4)

Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης, Πρόεδρος Ελληνικής Ακαδημίας Marketing, Καθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών – Ο.Π.Α

Περίληψη:

Η εισήγηση εστιάζει στη σημασία της κατάρτισης Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ και παρουσιάζει σε μορφή check-list τις βασικές διαστάσεις ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, όπως Όραμα και Αποστολή της Επιχείρησης, Ανάλυση Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης, Ανάλυση Δυνατοτήτων και Αδυναμιών, Ευκαιριών και Απειλών, Επιλογή Αγορών, Στόχοι και Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Σχέδιο Δράσης, όπως και Παρακολούθηση και Έλεγχος του Στρατηγικού Σχεδίου.

logo-footer

Στοιχεία Επικοινωνίας

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 4512000
  210 4512011
  Σοφοκλέους 1 & Προποντίδος, Ακτή Μιαούλη, 185 38 Πειραιάς

Newsletter