Βιογραφικό Σημείωμα - Αθανάσιος Κρυστάλλης

avlonitisBackground και εξειδίκευση

Ο Δρ. Κρυστάλλης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Αθηνών Deree, Senior Marketing Consultant στην έρευνα αγοράς σε βιομηχανικές και καταναλωτικές αγορές στην εταιρεία ερευνών αγοράς Hellenic Research House A.Ε., Αθήνα. Επίσης, είναι visiting scientist στο Centre of Research on Customer Relationships in the Food Sector (MAPP) του Aarhus University, Δανία, όπου εργάστηκε ως Καθηγητής Marketing την περίοδο 2008-2016. Παράλληλα, ο Δρ. Κρυστάλλης συνεργάζεται ή έχει συνεργαστεί με ποικίλα Ελληνικά Ιδρύματα Tριτοβάθμιας Eκπαίδευσης και Έρευνας (π.χ. ΕΑΠ, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθήνας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας, ΕΘΙΑΓΕ, Α-ΤΕΙ Θεσσαλίας, Α-ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας, ΕΛΚΕΘΕ, ΕΚΕΤΑ κλπ.). Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου International Agricultural Economics και Διδακτορικού Food Marketing από το University of Newcastle upon Tyne (Μ. Βρετανία). Ο Δρ. Κρυστάλλης έχει λάβει την Υποτροφία της Ε.Ε. Marie Curie 2008 για το ερευνητικό του έργο.

Ο Δρ. Κρυστάλλης ειδικεύεται στη μελέτη της συμπεριφοράς καταναλωτή και της στάσης των πελατών/αγοραστών απέναντι σε βιομηχανικά ή καταναλωτικά προϊόντα διαφοροποιημένης ποιότητας, καθώς και των επιπτώσεων της διαφοροποίησης αυτής στην πρόθεση αγοράς και την αγοραστική συμπεριφορά τους. Στην περιοχή εξειδίκευσης του Δρος Κρυστάλλη περιλαμβάνεται επίσης η ανάπτυξη στατιστικών μοντέλων ανάλυσης και πρόβλεψης αγοραστικής συμπεριφοράς και ο σχεδιασμός στρατηγικών marketing με στόχο την επίτευξη μεριδίων αγοράς μέσω αγοραστικής πιστότητας (customer loyalty).

Επαγγελματική και ερευνητικής εμπειρίας:

Ως σύμβουλος marketing, ο Δρ. Κρυστάλλης είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό και υλοποίηση έργων εκ μέρους εταιρειών τροφίμων (π.χ. κρέατος, γαλακτοκομικών, σοκολατοειδών, κατεψυγμένων, ιχθυοκαλλιέργειων, οίνου κλπ.), άλλων ταχυκίνητων αγαθών (π.χ. απορριπαντικά, καλυντικά κλπ.), καθώς και σε άλλους τομείς όπως κατασκευές, B2B, υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες κλπ. Τα έργα που ο Δρ. Κρυστάλλης έχει αναλάβει καλύπτουν πληθώρα ζητημάτων marketing όπου δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς χρησιμοποιούνται για τη λήψη απόφασης σε διαδικασίες όπως ανάπτυξη νέων προϊόντων, στρατηγικές διαφοροποίησης, υπολογισμός δεικτών απόδοσης, τοποθέτηση μάρκας και ανάλυση επαναλαμβανόμενων αγορών.

Ως ακαδημαϊκός, ο Δρ. Κρυστάλλης έχει δημοσιεύσει +80 άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές που αναφέρονται στις λίστες της ABS και της ISI, όπως τα Psychology & Marketing, Journal of Consumer Behavior, European Journal of Marketing, Journal of Business Ethics, Journal of Marketing Management, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retail and Consumer Services κλπ. Η ερευνητική του δουλειά έχει παρουσιαστεί σε +100 συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες και κλαδικές εκδηλώσεις ανά τον κόσμο. Το χαρτοφυλάκιο των δημοσιεύσεών του αναγνωρίζεται διεθνώς, καθώς έχει δεχθεί +6.100 ετεροαναφορές (h-index 37, Google Scholar). Ο Δρ. Κρυστάλλης έχει επίσης σχεδιάσει, υλοποιήσει ή επιβλέψει την εκτέλεση +15 ακαδημαϊκών ερευνητικών έργων χρηματοδοτούμενων από την Ε.Ε. (FPs 5-7, H2020) ή από εθνικούς φορείς σε χώρες όπως οι Δανία, Σουηδία, Ελλάδα, Βραζιλία, Κίνα κλπ.

logo-footer

Στοιχεία Επικοινωνίας

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 4512000
  210 4512011
  Σοφοκλέους 1 & Προποντίδος, Ακτή Μιαούλη, 185 38 Πειραιάς

Newsletter